Gala Perfekcyjne
Zajęcia dla każdego


Zajęcia ruchowe dla każdego
Dowiedziono, iż aktywność fizyczna, przede wszystkim u ludzi w wieku średnim i starszych wydłuża ich życie, zapobiega przedwczesnej śmierci i poważnym chorobom. Ochronny skutek aktywności fizycznej jest porównywalny do efektu unikania palenia papierosów. Korzyści z uprawiania sportu i regularnej aktywności fizycznej jest wiele. Wspomnimy o kilku z nich:
Zmniejszenie ryzyka otyłości
Badania wykazały, że obniżenie poziomu aktywności fizycznej jest jedną z głównych przyczyn występowania epidemii otyłości wśród ludzi. Regularna aktywność fizyczna pomaga w obronie organizmu przed zyskaniem nadmiernych kilogramów szczególnie w wieku średnim.
Zmniejszenie ryzyka chorób serca
Ludzie prowadzący aktywny tryb życia i regularnie uprawiający ćwiczenia fizyczne wykazują o połowę mniejsze ryzyko zachorowania na choroby serca. Również otyli, którzy są bardziej aktywni, znajdują się w grupie osób o mniejszym ryzyku zapadalności na choroby serca i cukrzycę w porównaniu do osób, które borykają się z otyłością i nie ćwiczą.
Cukrzycy
Brak ćwiczeń, niska lub żadna aktywność fizyczna mogą być czynnikami ryzyka dla rozwoju cukrzycy typu 2. Ryzyko powstania cukrzycy u osób bardzo aktywnych jest zredukowane o 33 do 50%. Natomiast u ludzi chorych na cukrzycę regularna aktywność fizyczna sprzyja prawidłowej kontroli stężenia cukru we krwi.
Zmniejszone ryzyko zachorowania na raka
Wykonywanie umiarkowanych ćwiczeń oraz większa aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko raka płuc, piersi i okrężnicy
Mięśnie i kości
Regularnie wykonywane ćwiczenia prowadzą do wzmocnienia mięśni, ścięgien, więzadeł i większej gęstości kości. Ćwiczenia zwiększają gęstość kości u młodzieży, pomagają ją utrzymać u dorosłych i spowalniają utratę gęstości kości u osób w starszym wieku.
Zdrowie umysłowe
Badania potwierdzają, że ćwiczenia i aktywność fizyczna polepszają nasze samopoczucie. Wysoka aktywność fizyczna wpływa pozytywnie na prawidłowe funkcjonowanie umysłu zmniejsza niepokój, poprawia jakość snu, nawet w organizmie będącym pod wpływem stresu. Ćwiczenia mogą być pomocne w leczeniu depresji. U starszych ludzi aktywność fizyczna może pomóc w redukcji ryzyka demencji i zapadalności na chorobę Alzheimera.
Jakość życia i jego długość
Regularne ćwiczenia fizyczne pozwalają na wydłużenie życie poprzez zmniejszenie ryzyka zapadalności na szereg chorób. Równie istotne jest poprawienie jakości życia. Musimy zatem zwrócić większą uwagę na naszą aktywność, jeżeli chcemy być sprawni fizycznie i zdrowi przez wiele lat.
Źródło: www.eufic.org

Każda pora roku jest dobra, aby rozpocząć aktywność ruchową. Wychodzimy z założenia, że ruch jest dobry na wszystko. Zajęcia, które proponujemy są dostosowane do wieku oraz możliwości naszych uczestników. Nasi prowadzący służą fachową pomocą i wskazówkami w prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń. Staramy się, aby nasza oferta była elastyczna i wychodziła naprzeciw Państwa oczekiwaniom i dlatego z miesiąca na miesiąc ją poszerzamy.
1. Taniec współczesny
Taniec Współczesny - oparty na idei baletu, pozbawiony jednak jego sztywnych zasad, w szczególności kładzie nacisk na pokazanie emocji tancerza, który tańcząc układ, stara się opowiedzieć odbiorcy pewną historię poprzez ruchy charakterystyczne dla rodzaju tej opowieści. Taniec współczesny jest bardzo luźną formą tańca, to znaczy, że nie ma ograniczeń tak, jak w balecie, co do ustawienia ciała – tutaj tancerz ma ogromną dowolność w kreowaniu ruchu, wykorzystywany jest tu ciężar ciała, grawitacja, oddech, swingi itp. Zajęcia prowadzi tancerka, posiadająca duże umiejętności taneczne oraz ma wspaniały kontakt z dziećmi. Dzieci uczą się różnych układów tanecznych, które mają okazję prezentować podczas festynów oraz organizowanych przez nas różnego rodzaju uroczystości.
Zapraszamy dzieci w wieku 6-9 lat.
2. Balet
Balet - ma kilka powiązanych z sobą znaczeń. Jest rodzajem widowiska teatralnego, w którym głównym środkiem wyrazu jest taniec, wykonywany przez tancerzy według choreografii z towarzyszeniem muzyki, na tle dekoracji.
Zapraszamy do ćwiczenia elementów baletu z delikatnym akcentem tańca współczesnego.
Oferta skierowana jest do dzieci w wieku 3-6 lat.
3. Zumba
Zumba – jest połączeniem kilku rodzajów tańca: marenge, salsy, cumbia, reggeton, flamenco, samby i tańca brzucha. Dzięki takiemu połączeniu staje się idealną alternatywą dla tradycyjnego aerobiku. Zumba dostarcza przyjemności, rozładowuje stres i napięcie wewnętrzne. Poprawia metabolizm i krążenie, wzmacnia mięśnie, pomaga w wyzbyciu się zbędnych kilogramów.
Zumbe prowadzi znakomita trenerka fitness.
Zapraszamy panie i młodzież.
4. Joga
Joga – to system ćwiczeń, który prowadzi do zdrowia, dobrej kondycji, wewnętrznego spokoju i harmonii. Joga wyrównuje wszystkie niedociągnięcia w naszym organizmie, związane ze stylem życia, jaki prowadzimy i pozwala nam osiągnięcie i utrzymanie dobrej formy.
Zapraszamy dzieci, młodzież, kobiety w ciąży oraz dorosłych bez względu na wiek.
Zajęcia i grupy dostosowujemy do każdego z uczestników.
5. Aerobik
Aerobik – system zaawansowanego treningu opartego na intensywnym dostarczaniu tlenu i wymianie tlenowej we wszystkich komórkach organizmu, wykonywany w rytm muzyki.
Zapraszamy do wspólnego podnoszenia kondycji osoby dorosłe oraz młodzież.
6. Pływanie
Pływanie - to dyscyplina sportowa oraz forma aktywności fizycznej, która rozwija mięśnie całego ciała. Korzystnie wpływa na kręgosłup, kształtuje mięśnie klatki piersiowej oraz redukuje napięcie mięśniowe. Przed treningiem pływania powinno się wykonać rozgrzewkę, która pobudzi pracę serca i przygotuje organizm do zwiększonego wysiłku fizycznego. Sport wodny jest adresowany do wszystkich – niezależnie od wieku i płci, a szczególnie do osób, które mają problemy z kręgosłupem i nadwagą. Pływanie bowiem umożliwia szybkie spalanie kalorii. Dlatego proponujemy regularne wyjazdy na basen w każdą sobotę. Zapewniamy transport, 2 godziny w strefie basenowej, możliwość nauki pływania lub doskonalenia tej umiejętności.
Oferta skierowana jest do wszystkich bez względu na wiek.
Dla dzieci zapewniamy opiekę.
7. Taniec towarzyski
Taniec towarzyski – kursy tańca towarzyskiego, możliwość zdobycia nowych umiejętności przed Sylwestrem, Balem Studniówkowym, weselem i każdą inną okazją, przy której można się dobrze pobawić. Kurs prowadzony jest przez parę mistrzowską.
Zapraszamy młodzież, dorosłych, panie i panów w każdym wieku.
Istniej również możliwość indywidualnych lekcji.
8. Judo
Judo - trening judo opiera się na trenowaniu padów, rzutów, dźwigni i duszeń oraz na sparringu. rening judo charakteryzuje się, zresztą jak większość japońskich sztuk walki, ceremonialnością. Trening zaczyna i kończy ceremonialny ukłon zwany rei. W ramach treningu trenuje się również układy kata – są to z góry zaaranżowane ataki i odpowiedzi na nie. Służą one do demonstrowania technik, dopracowania ruchów, a także do zachowania pewnych technik których już się nie stosuje w walkach sportowych. Walki odbywają się na tatami (matach) w sali nazywanej dojo. Maty są miękkie aby złagodzić upadek ćwiczącego i nie narazić go na poważniejsze uszkodzenia ciała.Trening judo rozwija siłę oraz wyrabia formę i zmysł równowagi. Uczy strategii walki oraz walki w bezpośrednim kontakcie z stawiającym opór przeciwnikiem.
Ofertę kierujemy dla dzieci, młodzieży i dorosłych
9. Nordic Walking
Nordic walking – forma rekreacji polegająca na marszach ze specjalnymi kijami. W porównaniu do zwyczajnego marszu, nordic walking angażuje stosowanie siły do kijków z obu stron, dlatego osoby uprawiające nordic walking w większym zakresie, choć mniej intensywnie, angażują mięśnie całego ciała. Szczególnie rozwija się siła i wytrzymałość ramion, łatwość wchodzenia na wzgórza, spala się więcej kalorii niż przy normalnym chodzeniu, zwiększa się stabilność przy chodzeniu z kijkami, redukuje nacisk na piszczele, kolana, biodra i plecy, co daje korzyści dla osób ze słabszymi stawami i nie dość silnymi mięśniami, odciążone są stawy, co jest szczególnie ważne dla osób starszych. Najważniejsza jest jednak odpowiednika technika. Proponujemy kursy weekendowe podczas których poznacie Państwo nieco teorii oraz podczas ćwiczeń zapoznacie się z odpowiednim stosowaniem technik nordic walking.

Zajęcia dla seniorów
1. Warsztaty pierwszej pomocy
2. Jak zrobić coś z niczego
3. Pogadanki
4. Wyjścia do teatru
5. Potańcówki
6. Wycieczki jedno i kilkudniowe
7. Wyjścia na basen

Profesjonalny dobór kosmetyków
Dla ciała:
1. Indywidualny dobór perfum dla kobiet i mężczyzn
2. Warsztaty makijażu z doborem kosmetyków
3. Jak pielęgnować skórę – porady, badanie skóry, dobór kremów i innych środków pielęgnacyjnych
4. Olejki, świece, zapachy – wspaniały czas relaksu
5. Degustacja kawy i herbaty
Dla domu:
1. Kosmetyki do prania
2. Środki czyszczące i myjące
3. Środki pielęgnacyjne
Dla niego:
1. Kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji Twojego Pupila
2. Środki do mycia i pielęgnacji pojazdów